0 produse (0)
Evaluare Nationala. Matematică. Clasa a VIII-a

Evaluare Nationala. Matematică. Clasa a VIII-a

Dorin Linț, Maranda Linț, Alina Carmen Birta, Sorin Doru Noaghi

Data estimata de livrare 30/04/2021

Data aparitiei: Feb 1, 2021

Tip coperta: Broșată

Format: 205x260

Nr. pagini: 320

ISBN: 978-606-33-6716-8

Produs disponibil in stoc

43.9 Lei43.90

Termen de livrare:
3-5 zile lucratoare

Transport gratuit
pentru comenzi peste 99 RON

Antrenează-te pentru susținerea Evaluării Naționale clasa a VIII-a!

Acest auxiliar didactic vă oferă:

⮚ Un breviar teoretic care cuprinde toate temele prevăzute în programa pentru Evaluarea Națională, clasa a VIII-a, disciplina Matematică, aprobată prin Ordinul de ministru nr. 3472 din 10 martie 2020

⮚ Exerciții și probleme de trei tipuri, aferente fiecărei teme, alcătuite conform modelelor MEC date pentru Evaluarea Națională

⮚ Indicații și soluții pentru problemele propuse

⮚ Teste de evaluare

⮚ Bareme de rezolvare a testelor propuse

Lucrarea Evaluare Națională 2021 – Matematică a apărut ca răspuns la nevoia de îndrumare a elevilor de clasa a VIII-a în scopul pregătirii examenului de Evaluare Națională, din perspectiva metodologiei actualizate la noile programe școlare. Structura lucrării este determinată de schimbarea programei de evaluare națională, pornind de la competențele generale/specifice care urmează a fi evaluate și de la tipurile de itemi sugerați de modelul de test oferit de Ministerul Educației și Cercetării.

Lucrarea cuprinde trei părți.

Prima parte prezintă sinteza tuturor conținuturilor studiate în clasele V-VIII și prevăzute de programa de Evaluare Națională.

Partea a II-a urmărește cu strictețe fiecare temă prevăzută de programa de evaluare, din perspectiva competențelor generale/specifice, și conține activități de învățare prezentate sub formă de itemi obiectivi, subiectivi, urmând tipurile de itemi sugerate de modelul de test oferit de Ministerul Educației și Cercetării. Activitățile de învățare sunt însoțite adesea de suport intuitiv, prezentat într-o formă limpede și atractivă.

Partea a III-a are rolul de a antrena elevii atât din perspectiva specialității (matematică), cât și din perspectiva unui comportament sigur și echilibrat în timpul examinării, aspecte menite să asigure un randament foarte bun și un rezultat favorabil fiecăruia.

Pregătirea elevilor prin testele cuprinse în această parte, vizează:

■ Menținerea concentrării atenției asupra unui subiect pentru o perioadă de timp determinată: 60 de minute pentru miniteste (lucrarea conține 10 miniteste) și 120 de minute pentru testele finale (lucrarea conține 40 de teste finale).

■ Identificarea itemilor obiectivi, rezolvarea lor și completarea răspunsurilor pe formularul cu subiecte.

■ Rezolvarea completă a itemilor subiectivi și redactarea corectă și completă a soluțiilor. Pentru miniteste și pentru primele 25 de teste tip Evaluare Națională, aceste rezolvări se scriu pe caiete. Testele 26–40 cuprind spații de lucru cu o formă similară modelului din foaia de examen. Pentru Subiectul I și pentru Subiectul al II-lea, acest spațiu va fi folosit de către elevi ca ciornă, încercuind, respectiv completând apoi răspunsul corect. Pentru Subiectul al III-lea, cu probleme de rezolvat (itemi subiectivi), spațiul de lucru va fi folosit, la fiecare dintre cele două subpuncte, pentru redactarea soluției complete.

■ Încadrarea în timpul de lucru prevăzut, gestionarea eficientă a acestui timp.

■ Autoevaluarea activității și a punctajului obținut, identificarea instrumentelor de autoreglare.

 

Minitestele fac trecerea de la rezolvarea cerințelor, una câte una, eventual și de același tip, către cerințe încadrate într-o structură anume și care trebuie finalizate într-o anumită perioadă de timp.

Testele finale respectă structura modelului de test prezentat de Ministerul Educației și Cercetării, atât din punctul de vedere al tipurilor de itemi și al punctajului acordat, cât și din punctul de vedere al timpului alocat finalizării testului. Parcurgerea integrală a lucrării asigură dezvoltarea atenției și a gândirii, realizarea competențelor specifice la standard ridicat, aspecte care conferă siguranță și curaj în abordarea oricărui subiect de evaluare și care vor avea drept consecință un randament foarte bun la examen.

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.

Aduaga un calificativ produsului

  1 stea 2 stele 3 stele 4 stele 5 stele
Pret
Calitate

Adauga un comentariu

Name Evaluare Nationala. Matematică. Clasa a VIII-a
Autori Dorin Linț, Maranda Linț, Alina Carmen Birta, Sorin Doru Noaghi
ISBN 978-606-33-6716-8
Description

Antrenează-te pentru susținerea Evaluării Naționale clasa a VIII-a!

Acest auxiliar didactic vă oferă:

⮚ Un breviar teoretic care cuprinde toate temele prevăzute în programa pentru Evaluarea Națională, clasa a VIII-a, disciplina Matematică, aprobată prin Ordinul de ministru nr. 3472 din 10 martie 2020

⮚ Exerciții și probleme de trei tipuri, aferente fiecărei teme, alcătuite conform modelelor MEC date pentru Evaluarea Națională

⮚ Indicații și soluții pentru problemele propuse

⮚ Teste de evaluare

⮚ Bareme de rezolvare a testelor propuse

Lucrarea Evaluare Națională 2021 – Matematică a apărut ca răspuns la nevoia de îndrumare a elevilor de clasa a VIII-a în scopul pregătirii examenului de Evaluare Națională, din perspectiva metodologiei actualizate la noile programe școlare. Structura lucrării este determinată de schimbarea programei de evaluare națională, pornind de la competențele generale/specifice care urmează a fi evaluate și de la tipurile de itemi sugerați de modelul de test oferit de Ministerul Educației și Cercetării.

Lucrarea cuprinde trei părți.

Prima parte prezintă sinteza tuturor conținuturilor studiate în clasele V-VIII și prevăzute de programa de Evaluare Națională.

Partea a II-a urmărește cu strictețe fiecare temă prevăzută de programa de evaluare, din perspectiva competențelor generale/specifice, și conține activități de învățare prezentate sub formă de itemi obiectivi, subiectivi, urmând tipurile de itemi sugerate de modelul de test oferit de Ministerul Educației și Cercetării. Activitățile de învățare sunt însoțite adesea de suport intuitiv, prezentat într-o formă limpede și atractivă.

Partea a III-a are rolul de a antrena elevii atât din perspectiva specialității (matematică), cât și din perspectiva unui comportament sigur și echilibrat în timpul examinării, aspecte menite să asigure un randament foarte bun și un rezultat favorabil fiecăruia.

Pregătirea elevilor prin testele cuprinse în această parte, vizează:

■ Menținerea concentrării atenției asupra unui subiect pentru o perioadă de timp determinată: 60 de minute pentru miniteste (lucrarea conține 10 miniteste) și 120 de minute pentru testele finale (lucrarea conține 40 de teste finale).

■ Identificarea itemilor obiectivi, rezolvarea lor și completarea răspunsurilor pe formularul cu subiecte.

■ Rezolvarea completă a itemilor subiectivi și redactarea corectă și completă a soluțiilor. Pentru miniteste și pentru primele 25 de teste tip Evaluare Națională, aceste rezolvări se scriu pe caiete. Testele 26–40 cuprind spații de lucru cu o formă similară modelului din foaia de examen. Pentru Subiectul I și pentru Subiectul al II-lea, acest spațiu va fi folosit de către elevi ca ciornă, încercuind, respectiv completând apoi răspunsul corect. Pentru Subiectul al III-lea, cu probleme de rezolvat (itemi subiectivi), spațiul de lucru va fi folosit, la fiecare dintre cele două subpuncte, pentru redactarea soluției complete.

■ Încadrarea în timpul de lucru prevăzut, gestionarea eficientă a acestui timp.

■ Autoevaluarea activității și a punctajului obținut, identificarea instrumentelor de autoreglare.

 

Minitestele fac trecerea de la rezolvarea cerințelor, una câte una, eventual și de același tip, către cerințe încadrate într-o structură anume și care trebuie finalizate într-o anumită perioadă de timp.

Testele finale respectă structura modelului de test prezentat de Ministerul Educației și Cercetării, atât din punctul de vedere al tipurilor de itemi și al punctajului acordat, cât și din punctul de vedere al timpului alocat finalizării testului. Parcurgerea integrală a lucrării asigură dezvoltarea atenției și a gândirii, realizarea competențelor specifice la standard ridicat, aspecte care conferă siguranță și curaj în abordarea oricărui subiect de evaluare și care vor avea drept consecință un randament foarte bun la examen.

Rezumat No
Format carte Broșată
Număr pagini 320
Produs recomandat de No
Dimensiuni 205x260
Dată apariție Feb 1, 2021
Adresa Aplicatie Carte No
Url Document No
Disponibil precomandă No
Valabilitate No
Livrare No
Transport No
Catalog pdf No
Litera ID No
In Depth No